آموزشی

مطالب آموزشی و کاربردی

آموزشی

مطالب آموزشی و کاربردی

لوازم خانگی

لوازم خانگی عبارتند از محصولات و قطعاتی که برای انجام کارهای روزمره در خانه استفاده میشوند و باعث راحتی، سلامت، زیبایی و کارایی خانه میشوند. لوازم خانگی را میتوان به دستههای مختلف تقسیم کرد که برخی از آنها عبارتند از:

لوازم صوتی و تصویری: این دسته شامل وسایلی است که برای پخش صدا و تصویر در خانه استفاده میشوند. مثلا تلویزیون، کنسول بازی، سینمای خانگی، ساندبار، پخشکننده چند رسانهای، ویدئو پروژکتور و غیره.

 لوازم یخچال و فریزر: این دسته شامل وسایلی است که برای نگهداری مواد غذایی در دماهای پایین یا منفی استفاده میشوند. مثلا یخچال، فریزر، چست فریزر، چشم گاو، چشم برق و غیره.

 لوازم شستوشو و نظافت خانه: این دسته شامل وسایلی است که برای شستن لباس، ظروف، فرش و نظافت خانه استفاده میشوند. مثلا ماشین لباسشوئی، ماشین ظرفشوئی، جاروبرقی، بخارشوئی، سطل زباله و غیره.

لوازم سرمایش و گرمایش: این دسته شامل وسایلی است که برای تنظیم دما و رطوبت در خانه استفاده میشوند. مثلا کولر گازی، هواساز، بخارساز، پنکه، بخارپز، هیدروپک و غیره.

 لوازم پخت و پز: این دسته شامل وسایلی است که برای پختن، سرخ کردن، برش دادن، خورد کردن و آماده سازی غذا استفاده میشوند. مثلا اجاق گاز، فر برقی، فر تابیدگی، فر توربو گاز، فر توربو برق، سینک ظروف شور، هود آشپزخانه، قابلمه، تابه و...

https://bestkid.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%86/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a8%d9%84.html

ادامه لوازم خانگی:

لوازم نوشیدنی ساز: این دسته شامل وسایلی است که برای تهیه نوشیدنیهای گرم و سرد استفاده میشوند. مثلا قهوهساز، چایساز، آبمیوهگیری، آبسردکن، آبگرمکن، سماور، قوری و غیره.

لوازم غذاساز: این دسته شامل وسایلی است که برای خرد کردن، خلط کردن، پوره کردن و آماده سازی مواد غذایی استفاده میشوند. مثلا مخلوطکن، همزن، خردکن، رنده، چرخ گوشت، نانوایی و غیره.

لوازم ریز و خرده آشپزخانه: این دسته شامل وسایلی است که برای انجام کارهای جزئی در آشپزخانه استفاده میشوند. مثلا تخممرغپز، بخارپز، سوپساز، مولتی کوکر، پاپکورنساز، تستر ساندویچساز و غیره.

سایر لوازم برقی خانگی: این دسته شامل وسایلی است که در دستهبندیهای قبل جای نگرفتهاند اما در خانه مورد استفاده قرار میگیرند. مثلا اتو، ماشین خیاطی، دستگاه تصفیه هوا، دستگاه تصفیه آب، دستگاه حضور و غیاب و غیره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد