آموزشی

مطالب آموزشی و کاربردی

آموزشی

مطالب آموزشی و کاربردی

زمانبندی مناسب برای تماشای تلویزیون و برنامه برای کودکان


برای تنظیم یک برنامه زمانبندی مناسب برای تماشای کارتون، می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید:

- مشخص کنید که چه مقدار زمان در روز یا هفته می‌خواهید به تماشای کارتون اختصاص دهید. برای کودکان زیر ۳ سال، توصیه می‌شود که حداکثر ۱۵ دقیقه در روز و برای کودکان بالاتر از ۳ سال، حداکثر ۳۰ دقیقه در روز به تماشای کارتون وقت بگذارند.

- از برنامه‌های آماده و پیشنهادی استفاده کنید. می‌توانید از سرویس‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های تماشای کارتون مانند آفرینک استفاده کنید که بر اساس سن، سطح و علاقه کودکان، کارتون‌های مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهند و همچنین امکان پخش خودکار قسمت بعدی را دارند.


برنامه کودک جذاب


- با توجه به هدف و نیاز خود، کارتون‌های مختلف را در زمان‌های مختلف ببینید. برای مثال، اگر هدف شما یادگیری زبان انگلیسی است، می‌توانید در زمان‌هایی که تمرکز بالاتری دارید، کارتون‌های انگلیسی با زیرنویس را تماشا کنید. اگر هدف شما سرگرمی و تفریح است، می‌توانید در زمان‌هایی که خستگی و خمودگی دارید، کارتون‌های شاد و جذاب را تماشا کنید.

- به رعایت نظم و انعطاف پذیری در برنامه خود اهمیت دهید. سعی کنید به برنامه خود پایبند باشید و در صورت لزوم، آن را با توجه به شرایط و عوامل محیطی تغییر دهید. برای مثال، اگر در روز جمعه قصد دارید با خانواده خود به پارک بروید، می‌توانید زمان تماشای کارتون را به روز دیگر منتقل کنید یا آن را با گفتگو درباره داستان کارتون جبران کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد